Wateringen voucherboekje


Binnen dit project komen de volgende elementen samen:

  • promotie organisatie, ondernemers en producten 
  • werven nieuwe klanten / genereren nieuwe/extra omzet 
  • productpromotie, introductie of premiumverkoop
  • promotie Wateringen als vestigingsplek voor winkeliers &ondernemers
  • profilering deelnemers van buiten Wateringen [onder voorbehoud] 




* Voorkant voucher boekje

 

Project: WOV BIZ voucherboekje

Binnen deze voucher-actie worden 10.000 boekjes gedrukt met een glossy uitstraling. De productie start bij een deelname van minimaal 50 ondernemers. Deze actie is dus afhankelijk van het enthousiastme/reactie van de WOV BIZ leden. Elke deelnemer ontvangt 10 stuks voor trouwe klanten. De rest van de boekjes worden huis-aan-huis verspreid in high-end woongebieden en nieuwe up-market woonlocaties op een rijafstand van ongeveer 10 minuten van Wateringen. Door zijn vorm - opvallende vorm en glossy uitvoering - zal het boekje als een heus bewaar-doorblader-praat-boekje gebruikt worden. Omdat het thuis is ontvangen wordt het als gift extra gewaardeerd. 

Productiedatum is geheel afhankelijk van de snelheid van inschrijving. De keuze ligt op de uitgifte in de tweede/derde week oktober met een levensduur van vier maanden. [bijv. een voucherverloop aan het einde van februari]    

Voorzijde voucher

De voorkant van de voucher is ALTIJD een luxe sfeer-afbeelding van het aangeboden product of dienst. De voorkant is ontworpen voor interactie en draagt dus geen logo of bedrijfsvermelding. Hierdoor 'spreken' we de nieuwsgierigheid van de kijker aan en dat zorgt bij het omdraaien voor een onbewuste subliminale opslag van de naam en logo. Hierdoor wordt - als het ware - de naam ingeprent. Op deze achterkant is er door een rode cirkel op de onderliggende kaart een visuele trek naar de locatie van de deelnemer. 

 



* Voorbeeld voorkant - promotie WOV BIZ lid

 

* Voorbeeld achterkant - promotie WOV BIZ lid

Achterzijde voucher

Op de achterkant van de voucher is er in het blok ruimte voor het logo, slogan en de n.a.w. gegevens van de participant. De rest van het blok wordt visueel aantrekkelijk ingedeeld. Binnen de rode circkel op de onderliggende kaart wordt de locatie van de deelnemer aangegeven. Onze Wateringse dame - die staat voor gezellig winkelen - staat semi-prominent in het beeld. Zo wordt het oog visueel over de gehele voucher getrokken. 





* Voorbeeld voorkant - WOV BIZ lid



* Voorbeeld achterkant - WOV BIZ lid

 

* Productpromotie / introductie of premiumverkoop

Door de gekozen doelgroep is deze voucher-actie een pracht marketingmiddel voor de introductie of tijdelijke actie van een product of dienst. Deze kan bijvoorbeeld door de deelnemer i.s.m. de producent of leverancier ingezet worden als extra voucher. Op de achterzijde kunnen meerdere adressen staan.  

* Voorbeeld productpromotie

* Voorbeeld voorkant - productpromotie / introductie of premiumverkoop

* Voorbeeld productpromotie

* Voorbeeld achterkant - productpromotie / introductie of premiumverkoop

 

* Promotie Wateringen als vestigingsplek voor winkeliers & ondernemers

In de uitgave is ook ruimte voor de promotie van WOV BIZ werkzaamheden/diensten zoals de vermelding adressen voor cadeaubonnen, leegstaande vierkante meters winkelruimte en de profilering van de WOV BIZ voor het benaderen van nieuwe leden.

Promotie Wateringen voor nieuwe WOV-BIZ leden

 

*  Profilering voor deelnemers van buiten Wateringen

Deze voucher-actie gaat van start bij 25 deelnemers. Indien er binnen de WOV BIZ leden niet voldoende respons is dan benaderen wij deelnemers van buiten de kerngrenzen om zo het minimale aantal deelnemers te behalen. Hier als voorbeeld Autobedrijf Duindam aan de Heulweg in Kwintsheul.



* Voorbeeld voorkant - profilering voor deelnemers van buiten Wateringen



* Voorbeeld achterkant - profilering voor particianten van buiten Wateringen - zonder winkeldame.

 
* Uitwerking

Productie 10.000 stuks voucher coupon-actie boekjes.

   * Formaat: DIN lang (9,8 x 21,0 cm / binding gelijmd / full colour voor-, achter-, en binnenkant.
   * Binnenwerk: 115 gr. glans/mat
   * Omslag: 250grs mat + voorzien van eenzijdig glans/matfolie


* Verspeiding

Via nieuwe [koop]woningen in de high-end market en aangrenzende woongebieden.

   * Uitgifte op basis van snelheid deelnemers - 2e / 3e week oktober 


* Kosten deelname


Per voucher [voor en achterkant] : 349,00 euro ex.btw.

   * Inclusief ontwerp/opmaak 
   * Te betalen bij akkoord drukproef [digitaal per email]
   * Project start bij minimale deelname van 25 deelnemers/vouchers.


* Aanleverspecificaties materiaal t.b.v. ontwerp/opmaak

   * Voorzijde: een hoge resolutie sfeerafbeelding [vrij van publicatierechten] en een korte tekst voor in het blok. [zie voorbeelden]
   * Achterzijde: logo in EPS of hoge resolutie JPG/PNG, de juiste locatiegegevens en eventueel telefoonnummer en/of webadres.
     - meerdere locaties binnen Wateringen is mogelijk.  

 
* Extra profileringsmogelijkheden


Naamsvermelding op promotiemiddelen [stand, banner, voertuig]
Naamsvermelding op Facebook / social media / website
Naamsvermelding in persberichten en publiciteitsuitingen


* mediapartners


Social-media kanalen van partners en organisaties
Persberichten via regionale media [print, radio en televisiestations]


Binnen dit concept zoeken we samenwerking met:

  • BIZ Centrum wateringen organisatie
  • WOV leden
  • MKB westland
  • Gemeente Westland

 

Meedoen met een voucher/coupon?

Stuur door onderstaande knop een email met duidelijke n.a.w. gegevens. Ik neem dan zo spoedig als mogelijk contact op.

Ik-doe-mee-mail