sky-NL-tbbc.jpg

Voucherboekjes


Binnen dit project komen de volgende elementen samen:

  • promotie organisatie, ondernemers en producten 
  • werven nieuwe klanten / genereren nieuwe/extra omzet 
  • productpromotie, introductie of premiumverkoop
  • promotie als vestigingsplek voor nieuwe winkeliers &ondernemers
  • profilering deelnemers gevestigd direct buiten de locatie


Lopende projecten 

Opzet voorkant voucherboekje 's-Gravenzande

* Opzet voorkant voucherboekje - 's-Gravenzande



* Voorkant voucherboekje - Wateringen

 Project: Voucherboekje

Binnen deze voucher-actie worden  X.000 boekjes gedrukt met een glossy uitstraling. Elke deelnemer ontvangt 10 stuks voor trouwe klanten. De rest van de boekjes worden huis-aan-huis verspreid in high-end woongebieden en nieuwe up-market woonlocaties op een rijafstand van ongeveer 10 minuten van de locatie. Door zijn opvallende vorm en glossy uitvoering zal het boekje als een heus bewaar-doorblader-praat-boekje gebruikt worden. Omdat het thuis is ontvangen wordt het als gift extra gewaardeerd. 

Voorzijde voucher

De voorkant van de voucher is ALTIJD een luxe sfeer-afbeelding van het aangeboden product of dienst. Het blok wordt zichtbaar of onzichtbaar gebruikt. De voorkant is ontworpen voor interactie en draagt dus geen logo of bedrijfsvermelding. Hierdoor 'spreken' we de nieuwsgierigheid van de kijker aan en dat zorgt bij het omdraaien voor een onbewuste subliminale opslag van de naam en logo. Hierdoor wordt - als het ware - de naam ingeprent. Op deze achterkant is er door een rode cirkel op de onderliggende kaart een visuele trek naar de locatie van de deelnemer. 

* Productpromotie the Blue Bottle


Achterzijde voucher Op de achterkant van de voucher is er in het blok ruimte voor het logo, slogan en de n.a.w. gegevens van de participant. De rest van het blok wordt visueel aantrekkelijk ingedeeld. Binnen de rode circkel op de onderliggende kaart wordt de locatie van de deelnemer aangegeven. Onze winkelende dame - die staat voor gezellig winkelen - staat semi-prominent in het beeld. Zo wordt het oog visueel over de gehele voucher getrokken.


* voorbeeld achterkant BIZ ondernemer
   

* Productpromotie / introductie of premiumverkoop

Door de gekozen doelgroep is deze voucher-actie een pracht marketingmiddel voor de introductie of tijdelijke actie van een product of dienst. Deze kan bijvoorbeeld door de deelnemer i.s.m. de producent of leverancier ingezet worden als extra voucher. Op de achterzijde kunnen meerdere adressen staan. 

 

* Promotie locatie als vestigingsplek voor winkeliers & ondernemers

In de uitgave is ook ruimte voor de promotie van de locatie-vereniging, haar werkzaamheden/diensten zoals de vermelding adressen voor cadeaubonnen, leegstaande vierkante meters winkelruimte, attentie voor parkeerschijven en de profilering van de organisatie voor het benaderen van nieuwe leden.